Kiszivárogtatás, személyi változás, elbocsátás, sztrájk, átszervezés, termékhiba, hamisítás, lopás, csőd, baleset, környezetszennyezés. Mindegyik rossz hír az érintett cégnek, szervezetnek, személynek, és mindegyik jó hír a médiának, mert lehet belőle címlapsztori. De akar bárki így a címlapokra kerülni?
Kockázatelemzés, krízisterv, válságstáb, riadólánc, médiastratégia, konszenzusépítés. Mindegyik eszköz ahhoz, hogy a jó vezető ne sodródjon az eseményekkel válság idején. A kríziskommunikáció abban segít, hogy ha beütött a krach, az adott szervezet a kompetens, cselekvőképes arcát mutassa a nyilvánosságban.
A Szóvivő blog szerzője testközelből élt át válságokat: újságíróként címlapsztorikat készített, kommunikációs stratégaként krízisek megoldását segítette. László Péter most kríziskommunikációs eljárásokat elemez, hogy utat mutasson azoknak, akik a bajban nem tudják, mit tegyenek, mit, mikor, hogyan mondjanak.